[Square] [Akce] 21. Rainbow

David Hrbáč david.hrbac na volny.cz
Pondělí Květen 12 17:02:32 CEST 2014

Ahojte,

ja jsem se ucastnil te brnenske casti a bylo to skvele. Pokud me pamet
neklame, bylo to v nejake telocvicne v ZS na Uvoze. Pamatuji si z toho
perfektni Alovo vystoupeni a taky jeho potutelny usmev, kdyz vecer cca
3/4 hodiny calleroval asymetricky square a nam vypadavaly oci z dulku.
Vic uz po tech letech, bohuzel, nevim ;-) .

David Hrbac