[Square] Velké poděkování

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Středa Květen 14 21:31:06 CEST 2014

Milí taneční přátelé!
Dnes, kdy píši tyto řádky, je 14. května 2014. Víte, co bylo přesně před půl rokem? Už slyším ty odpovědi: „No jasně, bylo 14. listopadu!“ Máte pravdu, ale proč se o tom zmiňuji? Přesně před půl rokem jsem se připojil, abych svou troškou do mlýna přispěl na sběr víček pro Johanku. Před půl rokem jsem začal posílat informace na nejrůznější kontakty, na školy, taneční skupiny, naše webovky  do square konference. A jsem moc rád, že se mezi tanečníky zvedla velká vlna solidarity. Bylo vás moc, proto nechci nikoho jmenovat, aby nebylo někomu líto, kdybych na něj zapomněl. Někteří pomáhali mým prostřednictvím, jiní kontaktovali přímo rodiče Johanky.  Tanečníci square dance, tanečníci country, netanečníci. S trochou nadsázky nestíhám objíždět školy s nasbíranými víčky (ono je to i tím, že občas nestíhám skoro nic:-)) Ale vážně – jsem rád, že jste se zapojili. Někdo igelitkou, jiný d
 věma kubíky. Další poslal rovnou nějakou korunu. Někde jednotlivci, jinde celé skupiny. Někde se sbírá na akcích.V každém případě tvoří tanečníci SD nezanedbatelnou skupinu těch, kteří pomáhají.
Ať už jste se zapojili tak či onak, DĚKUJI!!! Ne, nezapomněl jsem na Vaše aktivity. Vážím si jich! Teď právě je Johanka na další terapii v Klimkovicích. I díky vám, účastníkům SD konferencí! A klidně ve sběru víček pokračujte!
Za Johanku, její rodiče, za sebe i za SDC Šumaváček děkuje

Míra Procházka

PS (trošku z jiného soudku, protože Šumaváček normálně nesoutěží ani nevystupuje). Díky této aktivitě jsme začali podnikat první „kroky“ k účasti Johanky na soutěži line dance v kategorii wheelchair. Tak jí držme palce!

www.sumavacek.cz