[Square] [Akce] 21. Rainbow

Jan Klusal i.jk na seznam.cz
Pondělí Květen 12 17:18:57 CEST 2014

Vzpomínám, že jsem před akcí byl v matičce rozkopané, asi v jazykáči a byla
mě projevena důvěra, že jsem mohl v CF na klubu taky nějaké flayery ručně
pastelkama vybarvovat, tak se to tehdy dělalo a byli jsme rádi, že aspoň
černobíle to bylo namnoženo.
          A pokud se týká Carrol, byla italka, takže mimo Allova auta řídila
i vše ostatní, Klára by mohla povídat. U nás spali jen jednou.

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Hrbáč <david.hrbac na volny.cz>
Komu: square na square.cz
Datum: 12. 5. 2014 17:05:14
Předmět: Re: [Square] [Akce] 21. Rainbow

"
Ahojte,

ja jsem se ucastnil te brnenske casti a bylo to skvele. Pokud me pamet
neklame, bylo to v nejake telocvicne v ZS na Uvoze. Pamatuji si z toho
perfektni Alovo vystoupeni a taky jeho potutelny usmev, kdyz vecer cca 3/4
hodiny calleroval asymetricky square a nam vypadavaly oci z dulku. Vic uz po
tech letech, bohuzel, nevim ;-) .

David Hrbac