[Square] Zmena nastaveni konference

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Čtvrtek Listopad 6 15:31:57 CET 2014

 Ahoj,

zkouším Odpovědět všem a skutečně se mi v "Komu" objevila adresa Douga i konference. Takže Dougovu mažu, abych ho neobtěžoval dvakrát.

 Osobně mi logika, kterou si tu tady kdosi vyžádal, příjde poněkud diskomfortní. Standardně na příspěvek do konference chci odpovídat taky do konference a tedy varianta Odpovědět je naprosto přirozená, když jsem chtěl odpovědět soukromě, tak jsem se musel zamyslet, že chci odpovědět "nestandardním způsobem" a podle toho se zařídil. Teď to bude přesně opačně a moje prognóza je, že to konferenci vpodstatě zabije (ze stavu, kdy je teď polomrtvá).

 Vidím to živě: Medvěd pošle mail do konference a lidi na to budou odpovídat a nadávat mu do spamerů soukromě, konference z toho nebude mít vůbec nic. :-) (Sorry Medvěde, jen příklad)

 Ale jestli si to tak svět žádá...

                                                Alnagon

Od: square-bounces na square.cz za uživatele Tomas Machalik
Odesláno: 6. listopadu 2014 14:52
Komu: Konference o Square Dance
Předmět: Re: [Square] Zmena nastaveni konference

On Thu, 6 Nov 2014, Jessica Jayne Maertin wrote:

> To znamena, ze pokud chceme, aby odpoved sla vsem, musime extra napsat
> adresu na konferenci jako adresat? Jen abych spravne pochopila, jak  to bude
> fungovat. Dekuji, Jessica

Zalezi to na postovnim programu, ktery kdo pouziva. Nektere rozlisuji
moznost Odpovedet (odesilateli) a Odpovedet vsem (na vsechny adresy v
hlavickach prijateho e-mailu), jine se mohou chovat jinak.

Predpokladam, ze moznost Odpovedet vsem funguje tak, ze prijemce obdrzi
odpoved dvakrat (jednou jako konkretni prijemce, jednou z konference),
leda by odesilatel jeho adresu rucne z e-mailu vymazal, coz bohuzel nelze
predpokladat. Neprijemnostem tedy konec neni, budou ale jineho typu.

                                        Tomas "Doug" Machalik