[Square] Zmena nastaveni konference

Milan Rydvan milan na rydvan.cz
Čtvrtek Listopad 6 15:42:41 CET 2014

Ahoj,

Thunderbird mi nabízí Odpovědět a Odpovědět do konference a dělá to, co
by člověk čekal - tedy v prvním případě vyplní (jen) adresu odesilatele
a ve druhém (jen) adresu konference. Asi se to liší mailer od maileru.

Při obou nastaveních bude docházet k omylům. Je to jen o tom, jestli víc
vadí, když se soukromé maily dostanou do konference, nebo když se tam
veřejné nedostanou.

Milan