[Square] Chovani na squareovych akcich

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Úterý Říjen 21 15:03:49 CEST 2014

Chystam se otevrit toto tema uz dele, ale ted me do toho dokopnula poznamka: "nechci to resit pres konferenci" Myslim si, ze by se to asi melo resit a kde jinde, nez tady?

Neodolam tady dodat, ze uz je v konferenci pry tak malo prijemcu, ze organizatori akce se snazi pozvat lidi i jinem zpusobem...

O vikendu jsem byla na Moravia Line, kde jsem mela jako prasatko v zite (a to je dalsi tema, ze cim dal tim vic na akcich jde o pet lidi a casto je to rodinny podnik...)

Slysela jsem od line-aru: Vis, my uz tancujeme square pouze ve vlastnim klubu, protoze, kdyz jsme vyjeli na akci, nekdo se k nam choval hnusne.

I ja prestavam jezdit kvuli chovani urcitych jedincu.

Prece kazdy chce se citit ve svem volnem casu dobre. Me se nestava na tanecnich akcich jineho druhu to, ze by se nekdo choval k me pri tanci tak, ze jsem z toho psychicky na dne.

A take je dost nemotornych u squareu a tak obcas trpim uraz, treba uder do nosu, nebo nekdo mne shodi na zem nebo vykloubne mi rameno. Ale alespon  (co vim) tihle lide me nezranuji schvalne.

Pribuzne tema je hluk na akcich. Calleri a cueri se polepsili, kdyz vidi, ze strkam spunty do usi, tlumi sebe i hudbu :-), ale neohledoplni lide ve spaci mistnosti se bohuzel stale najdou a nema kazdy na to, aby prespavala po hotelich.

A uz davam pozor na to, ze nekteri lide pri prichodu nebo odchodu volaji "Ahoj!" mi primo do ucha, jako kdyby bylo mezi nama velka vzdalenost.

Jsem zvedava  na vase reakce k temito tematum, Jessica