[Square] Chovani na squareovych akcich

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Říjen 21 20:36:44 CEST 2014

> Slysela jsem od line-aru: Vis, my uz tancujeme square pouze ve vlastnim
> klubu, protoze, kdyz jsme vyjeli na akci, nekdo se k nam choval hnusne.
>
> I ja prestavam jezdit kvuli chovani urcitych jedincu.

Jako kazda jina aktivita, je to o slusnem chovani vuci ostatnim. Neni to
obecne problem square ani levelu.

Problem je ten, ze jeden blbec se ztrati mezi tisicem lidi, ale uz ne
mezi dvaceti lidmi.

> Pribuzne tema je hluk na akcich. Calleri a cueri se polepsili, kdyz
> vidi, ze strkam spunty do usi, tlumi sebe i hudbu :-), ale neohledoplni
> lide ve spaci mistnosti se bohuzel stale najdou a nema kazdy na to, aby
> prespavala po hotelich.

Ano, to pro mne byl vzdycky problem. Uz pred hodne dlouhou dobou se to
zacalo resit tichymi a hlucnymi spacimi halami (neni nahodou hlucna
spaci hala oxymoron?), ale evidentne to nefunguje. Ona je otazka, jestli
je vubec mozne se rozumne vyspat v mistnosti s 20 dalsimi lidmi.

David