[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Čtvrtek Říjen 23 20:50:32 CEST 2014

Ahojky vsem,

neda mi to, kdyz uz tyden sleduju, nezareagovat:

Orientovat se jen na vyssi levely je podle mne chyba. Kdyz spodni level
odstrelime uplne, tak tancovani za chvli muzeme zabalit uplne - ti, co jdou
vys a vys, taky vypadavaji - at proto, ze maji deti, nebo ze jejich deti
zacnou mit deti, nebo ze ti tanecnici zacnou mit vaznejsi zdravotni
problemy.

I tech par tanecniku, co zacina kazdy rok, musi mit prece pocit, ze i pro
ne jsou vikendovky. A ze maji sanci si nizsi level procvicit. Musim rict,
ze ze svych zacatku si pamatuju, jak obrovsky mi pomohla vikendova
nalejvarna, at uz squarova v klubu, nebo PACkova, nebo roundova. Podle mych
zkusenosti jedna vikendovka = v efektivite nekolik tydnu az mesicu
kazdotydenniho trenovani.

A ne kazdy ma trebas sanci si vyssi level vytancovat jinde, jednoduse
proto, ze nema v dosahu klub a/nebo nemuze (z jakychkoliv duvodu) dojizdet.
Pamatuju si, jak jsme si o tom povidaly s Hankou ze zapadnich Cech.

Lenka