[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

mGaladriel mGaladriel na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 23 21:27:53 CEST 2014

Tak tohle je názor, který mi mluví z duše a pod který bych se do písmenka
podepsala.

Majka

---------- Původní zpráva ----------
Od: Lenka Suchánková <lllenkasuchankova na gmail.com>
Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Datum: 23. 10. 2014 20:52:59
Předmět: Re: [Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

"

Ahojky vsem,

neda mi to, kdyz uz tyden sleduju, nezareagovat:

Orientovat se jen na vyssi levely je podle mne chyba. Kdyz spodni level
odstrelime uplne, tak tancovani za chvli muzeme zabalit uplne - ti, co jdou
vys a vys, taky vypadavaji - at proto, ze maji deti, nebo ze jejich deti
zacnou mit deti, nebo ze ti tanecnici zacnou mit vaznejsi zdravotni
problemy.

I tech par tanecniku, co zacina kazdy rok, musi mit prece pocit, ze i pro ne
jsou vikendovky. A ze maji sanci si nizsi level procvicit. Musim rict, ze ze
svych zacatku si pamatuju, jak obrovsky mi pomohla vikendova nalejvarna, at
uz squarova v klubu, nebo PACkova, nebo roundova. Podle mych zkusenosti
jedna vikendovka = v efektivite nekolik tydnu az mesicu kazdotydenniho
trenovani.

A ne kazdy ma trebas sanci si vyssi level vytancovat jinde, jednoduse proto,
ze nema v dosahu klub a/nebo nemuze (z jakychkoliv duvodu) dojizdet.
Pamatuju si, jak jsme si o tom povidaly s Hankou ze zapadnich Cech.

Lenka

Dne 23. října 2014 19:56 David Tesar <davidt na ucw.cz(mailto:davidt na ucw.cz)>