[Square] ANTIPACKA NA bASIC A mAINSTREAM

David Tesar davidt na ucw.cz
Pátek Říjen 24 20:23:07 CEST 2014

> Frantisku, zda se mi, ze jsi to nejak nepochopil. Stojime tu pred
> urcitou realitou a cim dal nalehavejsi otazkou je, co s ni, jak se k ni
> postavit.

Tak ona je moznost, pokud existuje nejaka zakladni skupina. Treba jak tu
nekdo psal o tom, ze ma pet lidi na pripravce + ze se pridavaji nejaci
drivejsi tanecnici. Kdyz k tomu pridam dalsi lidi z jejich klubu, tak
dejme tomu, ze maji ctverylky.

Vikendove tancovani se da udelat treba v restauraci, co ma salonek.
Takove podniky jsou vetsinou ochotne poskytnout misto za konzumaci.
Vsichni tanecnici vedi, ze naklady na callera jsou X, cili kazdy zaplati
maximalne X/16. A vi se, ze akce bude.

Nasledne je mozne poslat info vsem ostatnim klubum, ze se takovahle akce
dela. Kazdy dalsi tanecnik navic zpusobi snizeni vstupneho vsem
zucastnenym.

David