[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Sobota Říjen 25 09:17:42 CEST 2014

Ahoj vespolek

Dlouho jsem váhal, zda-li se do diskuze zapojit a nakonec pášu harakiri a píšu…
Mě akce tak, jak jsou v ČR nastaveny, jednoduše absolutně nevyhovují a proto na ně nejezdím.
Nejde teď o levely a callery. V první řadě se mi nechce na akci na celý víkend. Mám prostě i jiné
zájmy a obětovat celý víkend akci se mi nechce, protože chci se věnovat rodině a taky zvládnout
doma něco udělat. Navíc po letech cestování se mi moc nechce spát mimo domov. K tomu opravdu
nedobře nesu tancování ve smrdutých tělocvičnách v prostředí, kde se děsím, že moje děti budou
chodit do školy (ale to je věc českého školství, které nepochopilo, že děti je třeba vychovávat
i např. k estetickému cítění a zájmu o péči o své okolí). Stejně tak mi i ze zdravotních důvodů
nedělá dobře na kožíšek spaní na zemi ve spacáku v tělocvičnách/třídách. Teď si většina z vás
asi myslí, že jsem namyšlený fouňa. Mě velmi vyhovuje německý způsob akcí a ještě více ten,
který vidím v Rakousku. Akce začne v NSR ve 14:00 a končí ve 22:00, v Rakousku pak někdo
dělá to, že akce začne v 11:00 a končí v 18:00. V pohodě přijedu a ten den odjedu. A to se dá
zvládnout i vlakem. Vidím v tom spoustu výhod nejen pro tanečníky, ale hlavně pro pořádající
kluby. Akcí by tak mohlo být víc za míň peněz a hlavní účel square dance je setkávat se
(v ČR bohužel mám pocit, že bylo vyměněno za dosáhnout co nejvyšší level).
Předem k reakcím dodávám, že na námitku “za své peníze mám málo svého levelu” odpovídám,
“Tak to musíš studovat letáky v Lidlu, tohle je square dancing.” Chápu totiž Square Dancing
jako ucelenou zábavu, ne jako Ms,1,A,C… Ale to je na jinou diskuzi.
Mám ve svém okolí pár lidí, kteří na square nechodí z v prvním odstavci vyjmenovaných důvodů :-/

Ale i tak hezký víkend všem

Medvěd