[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

David Tesar davidt na ucw.cz
Sobota Říjen 25 17:25:57 CEST 2014

Medvěd má s tím spaním naprostou pravdu. Mě už by dneska ani nenapadlo,
že bych na akci spal někde hromadně ve spacáku. Nemám nic proti spacáku,
rád s dětma vyrazím pod stan, ale to je úlně jiný druh aktivity.

Dneska se chci po tancování nebo po callerování vysprchovat a v klidu se
natáhnout. A to i v Čechách, i když přiznávám, že jediná česká akce, na
kterou jedu, je ta, na které calleruju. Takže 1x za rok Convention. A to
pak jedeme celá rodina, takže ten pokoj v penziónu je o to pochopitelnější.

Mimochodem, napadlo někdy někoho, kolik lidí by se možná k tancování
vrátilo, kdyby byly naše akce více baby friendly?

Ohledně těch časů a dnů tancování - zvykl jsem si a preferuju Německý
model. Možná je to dané i céčkem, přeci jen je to větší nápor na mozek a
lidé jsou dříve unavení a odpadají. Tancování nebo callerování od devíti
od rána do deseti do večera pouze s pauzou na oběd a večeři, to už bych
dneska nedal.

Jednodenních akcí se v Nemecku dělá hodně a lidé na ně jezdí i z velké
dálky. Částečně je to dané i velkou sítí dálnic, která nám chybí. U nás
se to nejspíš neujme, protože je tragédie, když se rychleji dostanu z
Prahy do Erlangenu než do Brna.

David