[Square] ad spani na akcich

Lucie Libovicka LLibovicka na seznam.cz
Sobota Říjen 25 19:10:47 CEST 2014

Mili tanecnici,
nez jsem zacala tancovat RD a SD, spavala jsem na dovolene v hotelu s
vyhledem na more nebo ve special ubytovani na hrade a pod. Pak jsem zacala
tancovat RD. Muj tehdejsi partner mi poustel video z akci v Krumlove s
"hromadnym spanim" a prohlasil: "Taky na takovou akci jednou pojedeme". A
jeli jsme tehdy do Jicina a spali v hotelu a ja byla hroooozne zklamana,
fakt, ja se na to spoelcne spani tesila. Od te doby ve svem veku a bolavymi
zady spim na matraci ve spolecne "nocleharne". Vysprchuju se a v klidu se
natahnu, kykoli se mi chce. A pokud (stalo se jednou!) me nekdo rusi, tak mu
to reknu.

A mimochodem, videli jste, kolik deti bylo letos v Olomouci? Byl to tanec
mezi trpaslicky :-). Kousek od meho mista spali hned ctyri a byli naprosto
vzorni!

--

PhDr. Lucie Libovická
tel. 604 449 662

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Tesar <davidt na ucw.cz>
Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Datum: 25. 10. 2014 17:29:02
Předmět: Re: [Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

"Medvěd má s tím spaním naprostou pravdu. Mě už by dneska ani nenapadlo,
že bych na akci spal někde hromadně ve spacáku. Nemám nic proti spacáku,
rád s dětma vyrazím pod stan, ale to je úlně jiný druh aktivity.

Dneska se chci po tancování nebo po callerování vysprchovat a v klidu se
natáhnout. A to i v Čechách, i když přiznávám, že jediná česká akce, na
kterou jedu, je ta, na které calleruju. Takže 1x za rok Convention. A to
pak jedeme celá rodina, takže ten pokoj v penziónu je o to pochopitelnější.

Mimochodem, napadlo někdy někoho, kolik lidí by se možná k tancování
vrátilo, kdyby byly naše akce více baby friendly?

Ohledně těch časů a dnů tancování - zvykl jsem si a preferuju Německý
model. Možná je to dané i céčkem, přeci jen je to větší nápor na mozek a
lidé jsou dříve unavení a odpadají. Tancování nebo callerování od devíti
od rána do deseti do večera pouze s pauzou na oběd a večeři, to už bych
dneska nedal.

Jednodenních akcí se v Nemecku dělá hodně a lidé na ně jezdí i z velké
dálky. Částečně je to dané i velkou sítí dálnic, která nám chybí. U nás
se to nejspíš neujme, protože je tragédie, když se rychleji dostanu z
Prahy do Erlangenu než do Brna.

David