[Square] Jak to zachranit?

b.s na volny.cz b.s na volny.cz
Sobota Říjen 25 23:38:21 CEST 2014

Lidi, brzdete. Moje puvodni vrceni a otazky jinych mirily trochu jinam.

Zkusil by nekdo uzivatelsky zkuseny dat do kupy seznam lidi (doodle dokument), kteri tancuji, kde a co tancuji, kam a na co jsou schopni/ochotni jet, kolik za to dat, kde spat atd.atd.?
Mozna by tenhle pruzkum odpovedel vsem, nejenom organizatorum, kdy a co delat a mozna by usadil i mne, vecneho koumaka.

Aby se totiz nestalo, ze Basicari ani o akce nestoji, ze MS nema cenu ucit atd. Pak je totiz i rok prestihu celkem k nicemu.

Proc? Protoze jsem asi jediny, co prska na to, ze si kluby akce schovavaji. A pritom jeden z mala, co jim to muze byt srdecne sumak. Neni.

Ostatni detaily jsou totiz vesmes detaily. Napr. ony spaci problemy jsou zejmena v dnesni dobe celkem elegantne resitelne. Vysoke matrace uz jsou bezne k mani.

Bohous