[Square] Jak to zachranit?

Jan Klusal i.jk na seznam.cz
Neděle Říjen 26 00:17:46 CEST 2014

A vo tom to možná fakt je. Bejvávalo, že jsme byli rádi, že byla mimo léto
jedna akce za měsíc, po easy basicu se jezdilo na schisel párty do Loučovic,
pak bejvala akce na Balkáně, eventuelně později regionální párty v Liberci,
kde poznali šílence z jiných klubů. Dnes má možnost komunikovat s tím s
kterým chce, tak je třeba se podívat po důvodech u nich samých. My co jsme
zažili jiný doby, a byly jiný, těžko vniknem do podstaty jejich přemýšlení.
Ne že bychom nechtěli, ale kdo máme děti, víme o čem hovoříme, a u vnoučat,
to už je úplně o něčem jiným. Dejte jim slovo a koumejte. Doba je opravdu
jiná. Ou tempores ou mravy!

---------- Původní zpráva ----------
Od: b.s na volny.cz
Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Datum: 25. 10. 2014 23:40:57
Předmět: [Square] Jak to zachranit?

"Lidi, brzdete. Moje puvodni vrceni a otazky jinych mirily trochu jinam.

Zkusil by nekdo uzivatelsky zkuseny dat do kupy seznam lidi (doodle
dokument), kteri tancuji, kde a co tancuji, kam a na co jsou schopni/ochotni
jet, kolik za to dat, kde spat atd.atd.?
Mozna by tenhle pruzkum odpovedel vsem, nejenom organizatorum, kdy a co
delat a mozna by usadil i mne, vecneho koumaka.

Aby se totiz nestalo, ze Basicari ani o akce nestoji, ze MS nema cenu ucit
atd. Pak je totiz i rok prestihu celkem k nicemu.

Proc? Protoze jsem asi jediny, co prska na to, ze si kluby akce schovavaji.
A pritom jeden z mala, co jim to muze byt srdecne sumak. Neni.

Ostatni detaily jsou totiz vesmes detaily. Napr. ony spaci problemy jsou
zejmena v dnesni dobe celkem elegantne resitelne. Vysoke matrace uz jsou
bezne k mani.

Bohous