[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pondělí Říjen 27 14:33:17 CET 2014

Když je akce na cely vikend není nikde stanoveno, ze je individualni tanecnik povinen tam cely vikend byt. Spousta klubu jsou dokonce tak moc hodna, ze kdo prijede jen na sobotu ma slevu. A prestavky na obed? Když se sejde ctverykla a najde se ochotny caller, tak se muze i přes cas oběda tancovat. JJ