[Square] [Akce] Country Dance Festival Jasana Bonuše 10.-12.10.2014

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Září 3 12:26:52 CEST 2014

Ahoj, festival zni opravdu velmi lakavy. Skoda, ze musim slouzit na vlastnim speslu. Dvorana zrejme budto nevi o akci Tarantely, ze  se kona ve stejnem terminu anebo ji nepovazuje za konkurence. Jessica