[Square] Ukázka SD - video

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Středa Září 10 03:52:30 CEST 2014

Halo, nespavci,

Před půlrokem jsem poslal do konference ukázku Square Dance předvedenou SD
Klubem Tri State Spinners na  52. State Square Dance Convention Wisconsin,
USA. Pro osvěžšní je to na adrese

https://www.youtube.com/watch?v=IKn8S5_HsJc

Pokud je kvalita videa horší, možná se dá najít lepčí otevřením stránek www.
Youtube.com a do vyhledávacího řádku napsat  >squaredance.avi<.

Dnes jsem našel na Facebooku ukázku, která je možná lepší, protože není tak
"akademická", a je srozumitelnější i pro netanečníka SD. Bohužel to neumím z
Facebooku stáhnout a poslat jen video, takže je k tomu i ta Facebooková
omáčka - komentáře.
Ukázku calleruje Kevin Chan ze SD klubu v městě Cambridge ve státě
Massachusetts, USA.

https://www.facebook.com/video.php?v=10100124189834378&set=o.322782284534214
&type=2&theater
(https://www.facebook.com/video.php?v=10100124189834378&set=o.322782284534214&type=2&theater)

A ještě jeden objev - všeobecně se má za to, že Square Dance nezná soutěže.
Alespoň tak nás to učil náš caller Jürgen Loder v SD Klubu Bernemer
Squeezers Frankfurt, kde jsem absolvoval Class (Bože, před dvaceti léty...).
  Náhodou jsem na Youtube našel akci s názvem - podržte se - Square Dance
Competition na Farmářské show ve státě Pensylvania, USA v roce 2013. A další
bomba - soutěže se zůčastnilo 60 (slovy: šedesát) čtverylek! Tedy v jednom
sále tančilo 480 tanečníků. Už jen ten pohled na to hemžení skoro pětistovky
lidí je fascinující:

https://www.youtube.com/watch?v=VV-Wm61G_Y8

Kdo si to nechce pouštět (je tam dost dlouhý úvod, i když nudný není), ať se
aspoň podívá na obrázek, je v příloze na e-mailové adrese >prosquare at web.de<
, heslo je "squaredance". (To aby mi Doug nespílal, že dávám přílohu na
konferenční e-mail - ono se to nesmí).

Viel Spaß a dobrou noc (snad teď už konečně zaspím...)

František

--

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8