[Square] Soren: Bratislava 2016

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Červen 8 23:03:03 CEST 2015

Mily Jirko,
skusim trochu jinak.
kazdorocne mame ve SD-RD minimalne 30 akci. Pokud kazdy poradatel napise
10 ruzne upravenych aviz ( a to mame konference akce,square a dalsi),
pozvanek atd a na kazdou bude rekneme jen 5 reakci, pak to bude rocne
1500 mejlu z meho pohledu vetsinou zbytecnych.
Kazdy ucastnik zdejsich konferenci pravdepodobne zna stranku
www.square.cz a kam jede si naplanuje dopredu, podle casu, calleru,
urovne, kamaradu, vzdalenosti, ceny apod.
Ze na Sandie prijelo jenom pres 90 tanecniku se divim, osobne ji
povazuji nekde kolem TOP 5 na svete. Z tech 90 by prijelo nejmene 85,
mozna vsichni i kdyby to cetli jednou, dvakrat... stejne jich tu na
konferenci odhadem pulka neni ( mozna se pletu ) Az bude ve Varech
Ceder, staci kdyz mi to nekdo rekne a prijedu i bez emailu.
Na Sandie odhaduji take 2-3 ctverylky na C1... vcetne vetsiny tech, co
jezdi do Barmstedtu. 99% ceskych tanecniku vi, ze majovka je prvni
vikend v kvetnu a kdo jezdi na IPAC vi, ze byva kolem pulky cervence.
nekteri mozna vedi ze Strazek je druhy vikend v cervnu :) a muzu pokracovat
Apropos Steffen treba jezdi s bilboardem, ale nechodi mi od nej tolik
mejlu, pokud to neni z fejzbukove stranky o IPAC.
Nedavno jsem mazal spoustu ruznych diskusi ze sveho mejlu a omylem u
toho smazal jeden pro me dulezity mejl a mam maler bo sem nezareagoval a
ted je pozde. Ono pri mazani stovek, mozna tisicu se to stane...ano,
mejl pouzivam i na praci ...
omlouvam se, pokud sem nekoho votravoval
Pyro