[Square] Soren: Bratislava 2016

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Červen 9 18:32:23 CEST 2015

Lidi, prosím vás, mějte rozum. To, že se už 25 let koukáme v televizi na
stále stejnou reklamu na stále stejné vložky, má nějaký důvod. Kdyby
stačilo zboží zařadit do nějakého adresáře, tak by firmy peníze za
reklamu neutrácely.

Spousta lidí čeká s rozhodnutím, zda pojedou na akci, až na poslední
chvíli. Promo mail mu může pomoci.

Spousta lidí si akci rok dopředu do kalendáře nezapíše. Později jsou
rádi za připomenutí data.

Prakticky nikdo si dneska doma neštosuje flyery, každý spoléhá na webové
stránky. Jenže zároveň si prakticky nikdo na ně neuloží odkaz. Ještě
štěstí, že včas přijde promo mail s odkazem.

David