[Square] Soren: Bratislava 2016

Petr Dusek petr na dusek.info
Úterý Červen 9 18:59:14 CEST 2015


On 06/09/2015 06:32 PM, David Tesar wrote:
> Lidi, prosím vás, mějte rozum. To, že se už 25 let koukáme v televizi na
> stále stejnou reklamu na stále stejné vložky, má nějaký důvod. Kdyby
> stačilo zboží zařadit do nějakého adresáře, tak by firmy peníze za
> reklamu neutrácely.

Davide, nezlob se, ale tohle přirovnání kulhá na obě nohy:
1) Ty vložky, jak píšeš, vyrábí X firem a snaží se prodat víc než
ostatní s naprosto stejným produktem. U nás takto přímá konkurence není,
aspoň u vyprofilovaných akcí.
2) Neexistuje centrální registr nakupovatelných položek, kde by sis
přehledně našel seznam produktů a mohl si vybrat. My máme díky
Lemmingovi kalendář, který tuto roli perfektně zvládá.


> Spousta lidí čeká s rozhodnutím, zda pojedou na akci, až na poslední
> chvíli. Promo mail mu může pomoci.

Nepochybně, ale jak pomůže informace rok předem? Navíc o detailu (ano,
informaci, co je zač hlavní hvězda programu akce považuju za detail,
který se bude perfektně vyjímat na stránkách, ale tady je nadbytečný).


> Spousta lidí si akci rok dopředu do kalendáře nezapíše. Později jsou
> rádi za připomenutí data.

Které ovšem snadno najdou na kalendáři. I s kontaktem. Ano, je dobré
připomenout např. blížící se konec registrace, je dobré se ohlásit s
tím, že akce bude. Ale není nutné spamovat celoročně.


> Prakticky nikdo si dneska doma neštosuje flyery, každý spoléhá na webové
> stránky. Jenže zároveň si prakticky nikdo na ně neuloží odkaz. Ještě
> štěstí, že včas přijde promo mail s odkazem.

Opět argument ve prospěch centrálního kalendáře. V kalendáři jsou údaje
včetně odkazu. Teda pokud tam ta akce je uvedena (což jen tak mimochodem
Májovka v okamžiku psaní tohoto mailu není). Rok neplánuju s tím, že
procházím e-maily, ale s tím, že se dívám do kalendáře.

PD.


Další informace o konferenci Square