[Square] Soren: Bratislava 2016

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Červen 11 09:29:15 CEST 2015

On 06/11/2015 07:44 AM, Jessica Jayne Maertin wrote:

> Obcas si zajdu podivat na kalendar, ale vzdy predpokladam, ze neco tam
> chybi.

To bohužel ano. Naposledy jsem na to narazil, když jsem na poslední
chvíli vyměňoval služby (zaplať <božská entita, kterou laskavý čtenář
uznává> to občas jde), abych mohl dorazit na květnovou dostavnickou
nalejvárnu, která při mém plánování služeb v kalendáři nebyla a já na ni
zapomněl. A to jsem tam měl učit :-)

> A i kdyz je akce jak v nasem kalendari, take v mem, musim na to myslet,
> abych se tam podivala, kdezto mail mi pripomina i kdyz na to zrovna
> nemyslim.

Tohle se mi zdá dost divné, i když pochopitelně nezpochybňuju tvé
tvrzení. Pro mě je mnohem jednodušší se podívat do kalendáře než se
probírat těmi zhruba 15 tisíci maily, co mám ve schránce.

> Alespon i tehdy, kdyz se mi podari dostat k mailu, co neni vzdy u mne
> samozrejmosti.Proto povazuji "belt and suspenders method" za nejlepsi,
> at jsou informace k dispozice ruznym zpusobem pro ruzne lidi. JJ

Protože maily si stahuju na počítač, je pro mě jednodušší mít přístup k
nim než k webu. Ale přesto za jednodušší považuju ten kalendář. Asi si
napíšu prográmek, který mi ten kalendář občas stáhne a hodí do mailu :-)
Naštěstí to není těžké (pro mě). Pak budu mít obojí :-)