[Square] Soren: Bratislava 2016

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Červen 11 09:38:40 CEST 2015

On 06/11/2015 09:27 AM, Scobak wrote:
> Duvod, proc jeste nejsme v kalendari 2016, spociva v tom, ze neni
> potvrzeno, jak se akce bude jmenovat a jaky bude mit charakter (v
> puvodnim mailu jsem uvedl, ze tento a pristi mesic finalizujeme informace).
>
> Nicmene jsem vcera okolo obeda pri pohledu na plny kalendar vymekl a
> poslal do systemu alespon neco, aby byl rezervovan termin. Udaje cekaji
> v systemu na zverejneni.

   Super.

> Na letosni Majovku jsme komunikovali zvlast flyer a zvlast web ...

   Off topic: Kdykoli narazim na obrat "komunikovat neco", odjistuje se
mi granat v kapse. Bohuzel na nej narazim tak casto, ze jsem pro jistotu
granat zamenil za atrapu. Kdo to ma furt zajistovat... A zdaleka ne vzdy
je po ruce pyrotechnik :-)

> Je pravda, ze jsem v minulosti na tuto konferenci poslal maily, ktere
> poslany byt nemusely. Obcas se do reklamy zazeru a prezenu to. Omlouvam
> se. Budu na to do budoucna myslet.

   Znam to, taky jsem mel dlouho podobne cuky. A mozna je skoda, ze jsem
nevymekl - treba by nam na Convention prijelo vic lidi i navzdory
znamemu faktu, ze do Prahy je odevsad kousek, zatimco z Prahy je kamkoli
strasne daleko :-)