[Square] Soren: Bratislava 2016

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Čtvrtek Červen 11 10:13:28 CEST 2015

Ahoj,

dovolte drobný přípodotek k tématu. Debatu nastatrtoval Pyro poznámkou, že deset mailů k jedné akci je pro něj důvodem, proč akci nenavštívit. Taky jsem si přednedávnem podobný limit nastavil, ale byl jsem ještě tvrdší, stačí mi jedna pozvánka třikrát a nemusí to být pouze mailem do konference, mám i jiné kanály, ke kterými ke mně chodí squarové i rádobysquarové anonce, ale musí to proběhnout během pár dnů. 10 mailů během jednoho roku mi nepříjde nijak tragických.
 No ale ono to vlastně nic neřeší. Naši oblíbení "spameři" budou spamovat dál a dál budou přesvědčení, že to plní hlavně pozitivní účel a ono asi ano. Navíc v těch našich konferencích se toho v posledních děje tak málo, že ten občasný mail není nic, co by zbořilo internet.
 Nicméně jsem rád, že se rozproudila debata na téma vnímání reklamy. Smutné je jen to, že zde je ta reklama správně cílená, tak proč se jí vlastně bráníme?

 No a na závěr pro odlehčení, když se tu mluví o odjišťování granátu v kapse:
"To, ze akce chybi v kalendari, opravdu neni Lemingova chyba, naopak."

Jaký tady má význam použití slova naopak?

                                                                                Alnagon