[Square] Kvantita nebo kvalita?

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Březen 26 05:43:24 CET 2015

Jirko, ja dokazu znicit tanecniky do peti vterin - staci strcit mikrofon pred reprobednu a pekne jim zapiskat......

Kdyz jsem vyjadril obavu, ze se mylis, a to tak, ze velmi, netusil jsem, ze zmenim nazor. Mylis se vice nez velmi.

Miloslav Maly

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of Scobak
Sent: Thursday, March 26, 2015 12:23 AM
To: David Tesar; Square konference
Subject: Re: [Square] Kvantita nebo kvalita?

Asi mluvíme o odlišném stylu tance a odlišném stylu callerování. Například tuto sobotu jedu callerovat pro Pinkafelder Promenaders (průměrně jednou za jeden nebo dva měsíce jsem u nich už 15 let). Začneme v 16:00, intenzivně se jede tři hodiny. Střídá se MS, plus, A1. Hodinu večeře. Pak další dvě hodiny do desíti. V těch deset toho mají už doopravdy dost. Pět hodiny tancování s pauzami dvě-tři minuty. Jedu naplno. A jsem po tom docela unavený.

Doopravdy to není o kvantitě. Dokážu zničit tanečníky i za čtyři hodiny. Nebo i za tři. Protože stejně jako já buď jedu "jen" "dobrý standard" nebo dokážu jet naplno (hlasově, pěvecky, emocionálně, kombinačně), dokáží jet naplno i tanečníci. Dnes bylo na klubu v Karolíně několik tipů, kdy mi poskakovali ve čtverylce celou dobu. Rozdráždi takto tanečníky a jejich síly začnou ubývat. Nevydrží ti osm hodin, ale jen čtyři. Přičemž se větš inu těc h čtyř hodin budou doopravdy bavit. Doopravdy se takto dá tanečníky "vyždímat" a dobrý caller se o to minimálně pokusí. Pokud máš špičkovou akci, budou tanečníci za celé dopoledne, odpoledne a podvečer již zcela odrovnaní, ale finálně bude celková atmosféra taková, že se budou chtít hýbat dál a pojedou na autopilota, přestože je budou bolet záda, nohy a já nevímco ještě.

Kurnik, jsem jediný, kdo tu má zkušenost, že se dá s tanečníky udělat něco takovéhoto?

Jirka
Na Májovce není v jedné hale A2 celý víkend ze dvou důvodů:
1) Je jedna hala na A2 a A1. Také jsou čtyři hodiny C1. Tato hala ale v reálu jede v pátek od 15:00 do 21:30, v sobotu 10:00 do 21:30 (s přestávkami na obed a večeři), v neděli 10:00 až 12:00.
2) Na programu jsou v jiné hale dvě hodiny intro do Challenge se Sandie, které jsou doopravdy dost zajímavé.
Je to málo?

Vrátím se ke své původní myšlence. L! idé, kte ří počítají hodiny.
1) Sehnali jsme prvotřídní hlavní hvězdu. Lepší, než na jakékoli jiné akce letos u nás. Všeobecně máme velmi silné složení účinkujících.
2) Vyrobili jsme pestrý program ve třech halách zaměřený na kvalitu tanečního zážitku.
3) Vymysleli jsme a nabízíme x doprovodných aktivit zadarmo (průvodce po BA, bazén, středověká hostina).
4) Organizačně máme nejsilnější tým v Československu, na akci pracujeme nejvíc ze všech klubů v Československu (realita). Uděláme maximum pro spokojenost hostů.
5) Jsme aktivní v propagaci, za půl roku jsme objeli v ČR 6 special dance, nepočítám klubové večery v Brně a v Praze, roundové nalejváry a tento víkend v Hustopečích a v Brně, kam asi od nás taky někdo pojede. Maximálně jsme makali v propagaci, aby se minimalizovalo to, co psal Pyro, že se nevejde do čtverylek. Udělali jsme maximum, aby byla co nejvyšší taneční úroveň.
A pa k někdo začne počítat hodiny a tvrdit, že ty jsou pro něj to jediné a nejdůležitější (není to extrémně hodně lidí, ale stačí na to, aby otrávili). To fakt člověk, jen proto, že tancuje například A2, zapomene, že se na dobrého callera a na dobré akci dá doopravdy a skutečně pobavit i na A1 nebo na plusu?

Dňa Wed, 25 Mar 2015 21:07:45 +0100
David Tesar napísal: