[Square] Kvantita nebo kvalita?

David Tesar davidt na ucw.cz
Čtvrtek Březen 26 07:16:57 CET 2015

Jirko, ve svém prvním mailu jsi se ptal, zda lidé upřednostňují kvalitu
nebo kvantitu a v závěru jsi napsal, že se nejedná o reklamu na Májovku.
Čili nastolil jsi obecný problém.

V tomto mailu v podstatě dotčeně brečíš, že někdo počítá hodiny kvůli
Májovce.

 > Doopravdy to není o kvantitě. Dokážu zničit tanečníky i za čtyři
 > hodiny.
 > Kurnik, jsem jediný, kdo tu má zkušenost, že se dá s tanečníky udělat
 > něco takovéhoto?

Nejspíš ano, protože my ostatní to neděláme, protože je to blbost.
Caller, který jde na podium s tím, že za nějaký čas musí/chce lidi
zničit, je hlupák. Zvlášť, pokud to udělá v sobotu ráno, když ví, že
všichni mají před sebou celý den.

Na druhou stranu tanečník, který si to nechá líbit, je také hlupák. Není
nic jednoduššího, než se dát na jeden tip out, když cítím, že už začínám
nezvládat.

David