[Square] Poděkování

David Hrbáč david.sdcaller na gmail.com
Pondělí Září 21 09:01:50 CEST 2015

Přidávám se k Heleně, díky moc za obrovské úsilí, které se promítalo na
každém kroku. I objednávka počasí byla vyřízena k všeobecné spokojenosti
:-) . Skvělý servis, prima tancování, dobrá atmosféra i večerní zpívání
- ještě teď mě bolí prsty od strun ;-) . Držím palce Cloverleafu, pokud
bude za 2 roky na zámku probíhat zmiňovaná rekonstrukce, ať najdou
vyhovující prostředí a už teď se těším zase na viděnou. See you in
square. David