[Square] Poděkování

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Září 21 10:21:14 CEST 2015

i ja dekuji za prima akci. To se jim to organizuje kdyz tomu vladne pan
kral :)
par fotek zde:

http://pyrotechnik.pry.cz/index.php/Hradec-n-Moravici-2015

kdyz se to nenacte, zkopirujte cely adresni radek a vlozte do prohlizece

Pyro