[Square] Mimořádný special pro Kuntry Kuzins

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Pátek Srpen 26 01:54:39 CEST 2016

Hallo vše,

Oslovil mne SD Klub Kuntry Kuzins z Wiesbadenu v Hessensku. Protože je
začátkem října prodloužený víkend  (SO 1.10., Ne 2.10. a pak 3.10. je státní
v Německu státní svátek), pořádají třídenní  autobusový zájezd do Prahy.
Rádi by si v rámci tohoto zájezdu  v Praze zatancovali. O tomto víkendu se
sice koná Memorial Jablonec, avšak na tuto akci  - kromě krátké málo
konkrétní zmínky v Kalendáři akcí – nejsou nikde žádné podrobnosti (Flyer,
propagace na jiných akcích  a pod), jedná se zřejmě o lokální severočeskou
akci, na kterou pravděpodobně mnoho tanečníků z Prahy nepojede. Myslím
proto, že by bylo možné zorganizovat v sobotu 1.10. ,  popř.  v neděli 2.10.
specielní akci s účastí tanečníků Kuntry Kuzins.

Je to jeden z největších německých klubů s 90 členy a několika callery,
který tančí MS a Plus. To by odpovídalo pražským SD Klubům Crazy Dancers a M
-Separate. Proto se dotazuji především těchto SD Klubů, jestli by mohli –
jeden z nich nebo oba společně – převzít patronát nad touto mimořádnou SD
akcí. Jedná se především o sál a aparaturu a jednoho nebo dva celery. Začal
jsem v tomto směru jednat s Vláďou Andrisem, který se k tomu staví kladně,
avšak nemá ještě hotový časový plán pro podzim.

Dejte mi prosím vědět buďto přes konferenci, nebo na můj oficielní e-mail
frankvlcek at seznam.cz(mailto:frankvlcek at seznam.cz).  Mám v poslední době
problémy s Vodafonem, který mi sice v nové smlouvě slíbil kompletní balíček
Internet+pevnou Flat + mobil flat za 46 € měsíčně, ale pak jsem dostal účty
na 160 €, 94 € a 184 €, což jsem odmítnul platit, takže mi odstříhli
internet. Ale od 1. Září bych měl mít nový přípoj od Telekomu, takže bych po
dvou měsících opět měl být on-line. Oba německé telefony mi nejdou, ale
český +420737644533 je o.k.

Přeju všem pěkný poslední týden prázdnin.

František Vlček

--
Frantisek Vlcek
Schillstr. 8