[Square] Mimořádný special pro Kuntry Kuzins

Tomas Machalik doug na square.cz
Pátek Srpen 26 08:51:33 CEST 2016

Ahoj, Františku,

Crazy Dancers momentálně nemají k dispozici ani prostory, v nichž se dosud
konaly klubové večery, natož nějaký jiný sál; vzhledem k poměrně malému
časovému předstihu navíc předpokládám, že většina tanečníků (nejen v Crazy
Dancers) už má na víkend jiné plány (já kupříkladu budu v zahraničí), což
znamená zásadní komplikaci při případné organizaci.

Zajistit aparaturu ani jednoho či dva callery (bez ohledu na klubovou
příslušnost) jako problém nevidím, ale nevím o vhodném sále a nedělám si
iluze o tom, že by se podařilo sehnat pořádající tým. Pokud se nicméně
někdo pořádání akce ujme, rád ji všemožně podpořím (třeba propagací).

 				Tomáš "Doug" Machalík