[Square] Mimořádný special pro Kuntry Kuzins

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Srpen 26 16:30:28 CEST 2016

osobne by mi tedy nepripadlo moc fer delat konkurencni akci, byt klubac
sto kilometru od sebe. Uz jen proto, ze i v Jablonci s tim jiste maji
praci, starosti, naklady.
Mozna by naopak mohla byt tato akce veselejsi, kdyby prijelo tolik nemcu.
Pyro