[Square] Mimořádný special pro Kuntry Kuzins

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pondělí Srpen 29 11:56:53 CEST 2016

Ja bych také povazovala za nejlepší je lakat na uz naplánovanou akci s tim, ze by se mozna prodloužila na cely vikend při prislibu te nemecke ucasti. Jessica
On Fri, 8/26/16, Jiri Pyrotechnik Fischer <univsro at volny.cz> wrote:

 Subject: Re: [Square] Mimořádný special pro Kuntry Kuzins
 To: FrankVlcek at seznam.cz, "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
 Date: Friday, August 26, 2016, 4:30 PM

 osobne by mi tedy
 nepripadlo moc fer delat konkurencni akci, byt klubac
 sto kilometru od sebe. Uz jen proto, ze i v
 Jablonci s tim jiste maji
 praci, starosti,
 naklady.
 Mozna by naopak mohla byt tato akce
 veselejsi, kdyby prijelo tolik nemcu.
 Pyro

 Dne
 26.8.2016 v 1:54 FrankVlcek at seznam.cz
 napsal(a):

 > Hallo
 vše,

 > Oslovil mne SD Klub Kuntry Kuzins z
 Wiesbadenu v Hessensku. Protože je

 začátkem října prodloužený víkend  (SO 1.10., Ne
 2.10. a pak 3.10. je
 > státní v
 Německu státní svátek), pořádají třídenní
 autobusový zájezd do
 > Prahy. Rádi by
 si v rámci tohoto zájezdu  v Praze zatancovali. O
 tomto
 > víkendu se sice koná Memorial
 Jablonec, avšak na tuto akci  - kromě
 > krátké málo konkrétní zmínky v
 Kalendáři akcí – nejsou nikde žádné
 > podrobnosti (Flyer, propagace na jiných
 akcích  a pod), jedná se zřejmě
 lokální severočeskou akci, na kterou pravděpodobně
 mnoho tanečníků
 > z Prahy nepojede.
 Myslím proto, že by bylo možné zorganizovat v sobotu
 > 1.10. ,  popř.  v neděli 2.10.
 specielní akci s účastí tanečníků Kuntry
 > Kuzins.
 >

 > Je to jeden z
 největších německých klubů s 90 členy a několika
 callery,
 > který tančí MS a Plus. To
 by odpovídalo pražským SD Klubům Crazy Dancers
 > a M-Separate. Proto se dotazuji
 především těchto SD Klubů, jestli by
 > mohli – jeden z nich nebo oba společně
 – převzít patronát nad touto

 mimořádnou SD akcí. Jedná se především o sál a
 aparaturu a jednoho nebo
 > dva celery.
 Začal jsem v tomto směru jednat s Vláďou Andrisem,
 který
 > se k tomu staví kladně, avšak
 nemá ještě hotový časový plán pro podzim.

 Dejte mi prosím vědět buďto přes konferenci, nebo na
 můj oficielní
 > e-mail frankvlcek at seznam.cz
 <mailto:frankvlcek at seznam.cz>.
 Mám
 > v poslední době problémy s
 Vodafonem, který mi sice v nové smlouvě
 > slíbil kompletní balíček
 Internet+pevnou Flat + mobil flat za 46 €
 > měsíčně, ale pak jsem dostal účty na
 160 €, 94 € a 184 €, což jsem

 odmítnul platit, takže mi odstříhli internet. Ale od 1.
 Září bych měl
 > mít nový přípoj
 od Telekomu, takže bych po dvou měsících opět měl
 být
 > on-line. Oba německé telefony mi
 nejdou, ale český +420737644533 je o.k.

 > Přeju všem pěkný