[Square] Změna je život aneb SD (A1, A2) místo Line Dance

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Středa Únor 24 20:14:46 CET 2016

Milí taneční přátelé!

Jak už psal Medvěd před pár dny, kromě dubnového Advanced Party (které předregistrací předčilo mé očekávání), budeme mít obdobnou akci i v červnu. Je mi jasné, že už některým z Vás e-maily zabývajícími se těmito akcemi musíme lézt na nervy, tak mi to pro tentokrát ještě odpusťte:-) . Jde o to, že došlo k několika změnám (kdo chodíte na naše webovky o nich již týden víte).
Dubnová akce se uskuteční, jak je plánováno, tedy 8.-10. dubna v Táboře, moc se na Vás těším!
Květnová akce se neuskuteční, místo ní bude pouze jednodenní tancování A1 a A2 14.5. ve Vyšším Brodě (s možností eventuálního přespání - běžně na tyto akce dojíždějí tanečníci z Prahy či Přerova).
Zrovna tak se uskuteční jednodenní tancování A1 a A2 v sobotu 12. března.
A to, co jsme plánovali na červen, tedy Pohodové Party s Line Dancingem vyučovaným Medvědem jsme přetransformovali na další Advanced Party, tedy tancování A1 a A2 pod vedením Davida Dvořáka.
Léto v Loučovicích zůstává beze změn, včetně víkendové akce s Medvědem.

Přeji hezké dny a těším se na setkání!

            Míra Procházka

www.sumavacek.cz

PS. Prosím, s organizačními záležitostmi ohledně Advanced Party se neobracejte na Medvěda, ale přímo na mne. Díky.