[Square] Cesi v Forchheimu

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pondělí Březen 14 14:49:56 CET 2016

 Kratka reportaz pro všechny, kteří se nevydali na nouzove Jamboree do Forchheimu.
Byli jsme tam tady odsud nakonec Hanka z Karlovych Varu, samozrejme Doug a Medved a moje malickost.
Z Kaliningradu z Ruska bylo tam deset squararu, vcetne jejich callera, kteremu je teprve 17.
Obecne lze tvrdit, ze všichni byli budto mistni (z Bavorska) nebo z vychodu (hlavne z východního Nemecka).
Nepocitam par Cechu, kteří ziji dlouhodobe v Nemecku.
Akce mela atmosféru speslu, počet tanecniku dosahl 240. Me se libi, když je vice druhu tancu a tam bylo clogging, contra (country), round a MS. Pritom tancovani na tvorive callerovani pritomnych ucinkujicich vůbec nebylo nudne.
Byla to historicky poslední prilezitost tancovat v Jahn Halle, kterou po akci ma byt sundana. Spravce prijde o byt i zamestnani. Kazde rano jsem mu pomáhala s židlemi a uklidu po afterparty. Abych vyvetrala velky tanecni sal, musela jsem otevírat okna v maly tanecni sal a nechat otevrene dveře. Byl to problém, protože zensky se tam prevlikaly.
Za dobrovolne pomahani byl nejen vstup zdarma, ale také spaci hala a neomezene mnostvi poradneho jidla i piti.
Duvod, pro který rada jezdim do Nemecka jsou ochotni, vynikajici tanecnici, zvlast, ale nejen ti roundovi.
To mestecko také stoji za prochazku.
Doporucuji tem, co  tam nebyli, aby o tom uvazovali nekdy priste.