[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Pavel Vondrák square na vondrakpc.cz
Čtvrtek Květen 5 15:47:42 CEST 2016

Ahoj, v zásadě souhlasím s Petrem. Já byl se ženou těsně před
přihlášením. Ona tancuje ale max. A2, C1 se teprve učí, tak by si
zatancovala pouze v pátek večer a to je málo. Já bez ní sám nikam
nepojedu. Pokud by byla teoreticky nějaká paralelní akce pro tanečníky
A2, šli bychom oba tam.

Pavel "Bedřich" Vondrák