[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Květen 5 13:38:18 CEST 2016

Hm tak to je smutna zprava. Prihlasil jsem se (snad) jinym mejlem.

Nicmene tyden po zrusenem Rainbow bude Strazek ( 10-12.6.2016 )  s Bronc
Wisem a dalsimi, levely od EB do C1. Prihlasit se nemusite, jedine u
serifky pripadne rezervovat ubytovani, ubytovani mozno tez objednat v
penzion Podmitrov-ě 3 km odtam.

flyery zde:
http://mujweb.cz/pyrotechnik1/

Pyro