[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Čtvrtek Květen 5 18:27:20 CEST 2016

Prosím berte tuto informaci na vědomí. Klub o cca 10 členech nemůže vstupovat do rizika ztráty v řádu několika desítek tisíc. Měsíc dopředu jsou storno podmínky, čili díky tomu se dostáváme do situace, kterou zvládáme.

To, že se hlásíte na akce týden dopředu (ano i po termínu registrace) je pro vás sice fajn a pohodlné, pro nás ale neudržitelné.

Za tímto rozhodnutím bylo několikadenní jednání a počítání variant. Tato je pro CF nejbezpečnější. Dona můžeme sice odvolat, ale zaplatíme ho tak jak tak. Čtverylka na C3a byla jediná jistá, přidali jsme si v pátek A2. To je tak asi celé. Odpovědi typu "kdyby bývalo bylo" nejsou v tuto chvíli relevantní, ale povídat si o tom klidně můžeme :-)

Medvěd