[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Květen 5 18:50:27 CEST 2016

On 5.5.2016 18:27, David Dvorak wrote:
> Prosím berte tuto informaci na vědomí. Klub o cca 10 členech nemůže
> vstupovat do rizika ztráty v řádu několika desítek tisíc. Měsíc dopředu
> jsou storno podmínky, čili díky tomu se dostáváme do situace, kterou
> zvládáme.

    Jasně, to riziko po vás nikdo rozumný (takže nikdo) nechce. Trochu
škoda je, že když máte podmínky jaké máte (tj. storno měsíc předem),
stejně jste dali limit pro přihlášení až po něm.
    Pokud organizátor stanoví limit "včasné přihlášení", pak jako
(potenciální) účastník předpokládám, že to včas je.

> To, že se hlásíte na akce týden dopředu (ano i po termínu registrace) je
> pro vás sice fajn a pohodlné, pro nás ale neudržitelné.

    Zkušenost: na RD nalejvárny je obvyklá předregistrační rezerva 5 dní
(neděle před akcí). Většina lidí se hlásí pár dní před touto lhůtou.
Několikrát byla ta rezerva delší (z různých důvodů) - lidi se hlásili
pár dní před jejím vypršením. Jednou se nám stalo kvůli souběhu několika
důvodů, překlepů a dalších chyb, že ta lhůta byla tři týdny - a věřte
nebo ne, lidi se hlásili pár dní před jejím vypršením. A nikdo neprskal.

> Za tímto rozhodnutím bylo několikadenní jednání a počítání variant. Tato
> je pro CF nejbezpečnější. Dona můžeme sice odvolat, ale zaplatíme ho tak
> jak tak. Čtverylka na C3a byla jediná jistá, přidali jsme si v pátek A2.
> To je tak asi celé. Odpovědi typu "kdyby bývalo bylo" nejsou v tuto
> chvíli relevantní, ale povídat si o tom klidně můžeme :-)

    Že jste se rozhodli zatáhnout za záchrannou brzdu, vám nikdo vyčítat
nebude. A teď už je i pozdě řešit, co se mohlo nebo mělo udělat lépe.
Přesně jak píšeš, povídat si o tom můžeme, ale to je tak všechno.
    Možná by pomohlo při začínajícím záchvatu paniky napsat do
konference "Rainbow je v ohrožení, jestli se nepřihlásí dost lidí do
...., budeme ji muset zrušit/omezit" - i to už tu bylo. Ale jasně, mně
se to kecá, já tady do ztráty nejdu.