[Square] Je mi smutno ze zrušení Rainbow

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 23:21:57 CEST 2016

Rušit zavedené akce je cesta do pekel.

Brát začínajícím tanečníkům možnost tancovat mimo svůj klub i na větších
akcích je cesta do pekel.

Brát tanečníkům středních ševelů (MS a Plusu) možnost se dosyta vytancovat a
setkávat se s přáteli je cesta do pekel.

Nabízet tanečníkům Advance dvouhodinovku místo víkendu je výsměch.

Tím peklem je to, čím Míla Malý straší už několik let – zanedbáváním nižších
ševelů si koledujeme o konec Square Dancingu v Česku. Za pět-šest let bude v
Česku Square Dance tančit jedna či dvě čtverylky s levely C4, C4a, C5, C6…

Je mi z toho smutno, nesmírně smutno. Můj smutek snad ani nezmenší dobrý
pocit ze skutečnosti, že klub, který jsem před dvaceti léty pomáhal
spoluzakládat, ostravský Extend, je dnes jediný, který pořádá akci
srovnatelně velkou s Rainbow nebo s bratislavskou Májovkou – Šachťák. Akci
celorepublikovou s plným programem. Ano, jsou tady ještě lokální specialy se
středními levely – Řáholecký rynek, Hanácké speciál, a možná – když Pánbůh a
Míla Malý dá – Special Special Liberec. Díky za ně.

Ale bez Rainbow je to málo. Proklatě málo.

FRantišek

P.S.:

Doufám, že CF neopomene o zrušení Rainbow informovat i zahraniční kluby. Mně
osobně se při loučení v Bratislavě hlásilo šest ruských tanečnic a
tanečníků, že se těší na Prahu a Rainbow.  Taktéž několik rakouských a
německých tanečníků se loučilo s „Auf Wiedersehen bei Rainbow in Prag“. Ať z
 toho není navíc i mezinárodní ostuda.

FRV
--
Frantisek Vlcek