[Square] Square Digest, Vol 139, Issue 11 Frantisku diky

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Pátek Květen 6 12:06:51 CEST 2016

Zdravím všechny a přidávám se k ocenění Františka Vlčka.
To je přesně má řeč, kterou ale skoro nikdo neposlouchá. Co s tím uděláme, dáme dohromady něco konstruktivního?
Jitka Nováková
Praha 6

> Od: square-request na square.cz
> Komu: square na square.cz
> Datum: 06.05.2016 12:00
> Předmět: Square Digest, Vol 139, Issue 11

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square <http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square>
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. Je mi smutno ze zrušení Rainbow (FrankVlcek na seznam.cz)
   2. Rainbow 2016 (b.s\volny.cz)

 Message: 1
 Date: Thu, 05 May 2016 23:21:57 +0200 (CEST)
 From: <FrankVlcek na seznam.cz>
 To: "Konference o Square Dance" <square na square.cz>, akce akce na square
 <akce na square.cz>
 Subject: [Square] Je mi smutno ze zrušení Rainbow

 Rušit zavedené akce je cesta do pekel.

 Brát začínajícím tanečníkům možnost tancovat mimo svůj klub i na větších
 akcích je cesta do pekel.

 Brát tanečníkům středních ševelů (MS a Plusu) možnost se dosyta vytancovat a
 setkávat se s přáteli je cesta do pekel.

 Nabízet tanečníkům Advance dvouhodinovku místo víkendu je výsměch.

 Tím peklem je to, čím Míla Malý straší už několik let ? zanedbáváním nižších
 ševelů si koledujeme o konec Square Dancingu v Česku. Za pět-šest let bude v
 Česku Square Dance tančit jedna či dvě čtverylky s levely C4, C4a, C5, C6?

 Je mi z toho smutno, nesmírně smutno. Můj smutek snad ani nezmenší dobrý
 pocit ze skutečnosti, že klub, který jsem před dvaceti léty pomáhal
 spoluzakládat, ostravský Extend, je dnes jediný, který pořádá akci
 srovnatelně velkou s Rainbow nebo s bratislavskou Májovkou ? Šachťák. Akci
 celorepublikovou s plným programem. Ano, jsou tady ještě lokální specialy se
 středními levely ? Řáholecký rynek, Hanácké speciál, a možná ? když Pánbůh a
 Míla Malý dá ? Special Special Liberec. Díky za ně.

 Ale bez Rainbow je to málo. Proklatě málo.

 FRantišek

 P.S.:

 Doufám, že CF neopomene o zrušení Rainbow informovat i zahraniční kluby. Mně
 osobně se při loučení v Bratislavě hlásilo šest ruských tanečnic a
 tanečníků, že se těší na Prahu a Rainbow.  Taktéž několik rakouských a
 německých tanečníků se loučilo s ?Auf Wiedersehen bei Rainbow in Prag?. Ať z
  toho není navíc i mezinárodní ostuda.

 FRV
 --
 Frantisek Vlcek
 Schillstr. 8

 ------------------------------

 Message: 2
 Date: Fri, 6 May 2016 11:53:13 +0200
 From: "b.s\\volny.cz" <b.s na volny.cz>
 To: <square na square.cz>
 Subject: [Square] Rainbow 2016

 Ahoj vespolek.

 Zasadni zmena organizace Rainbow - tak tomu rikam spatna zprava ve spatnou
 dobu.
 Za nas (1x A1 plna, 1x A2 plna - mozna C1): termin rezervovany a vyhadany!!!
 tri mesice dopredu, ale registrovat se nemuzeme, protoze i dva dny dopredu
 nam muze dovolena, kterou jsme si na to vzali, vybouchnout. Takhle to ma
 velmi mnoho lidi.

 Frantisek Vlcek: smekam klobouk, presneji bych to nerekl.

 Jirka Scobak: deset hodin ze nejde? Mozna Tobe. Lidi, co prosli Milovou
 vyukou, naprosto bez problemu.

 Mila Maly: helééé, tys potreboval zahranicni hvezdu na svoje akce?

 Blueberry Ceske Budejovice: hluboce se omlouvam za sve snahy zverejnovat
 regionalni akce do kalendare akci. Kdyz tohle vidim, tak to fakt nema cenu.

 Souhrn: to nasere ...

 No nic, musim doladit svuj jednoctverylkovy tanecni parket pro regionalni
 SD... Uz je skoro hotovy. Sice open air, ale bude. Bez zahranicni hvezdy -
 ale jestli to ono nakonec neni lepsi...???

 Uzivejte - hooooolt bez Rainbow

 Bohous, Ceske Budejovice

 ---