[Square] Rainbow 2016

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Pátek Květen 6 14:57:14 CEST 2016

 Ahoj,

 viděl bych ještě jedno, ve square neobvyklé řešení. Součástí webové registrace by byla platba vstupného převodem. Ale chápu, že to má slabinu - tahle "obstrukce" by akci nikterak nezatraktivnila, ale zase by to bylo pro pořadatele víc zavazující akci opravdu uspořádat a v původním rozsahu.

                            Alnagon

Od: square-bounces na square.cz za uživatele Petr Dusek
Odesláno: 6. května 2016 14:42
Komu: square na square.cz
Předmět: Re: [Square] Rainbow 2016

On 6.5.2016 11:53, b.s\volny.cz wrote:
> Ahoj vespolek.
>
> Zasadni zmena organizace Rainbow - tak tomu rikam spatna zprava ve spatnou
> dobu.
> Za nas (1x A1 plna, 1x A2 plna - mozna C1): termin rezervovany a
> vyhadany!!!
> tri mesice dopredu, ale registrovat se nemuzeme, protoze i dva dny dopredu
> nam muze dovolena, kterou jsme si na to vzali, vybouchnout. Takhle to ma
> velmi mnoho lidi.

  Řešením by mohlo být to, co měl na svých registracích už kdysi Lariat:
v registraci mít políčko jedu určitě / jedu možná (tam by bylo záhodno
doplnit políčko pro objasnění - jestli je to na úrovni "když bude hezky,
pojedu okopávat zahrádku" nebo "když mě neunesou mimozemšťani,
dorazím"). Organizátorům by to dalo jakousi informaci i o těch, kdo
zatím nemůžou říct jednoznačně, že přijedou.

On 6.5.2016 14:03, David Tesar wrote:
> Rainbow bylo planovane jako velky festival, i v dnesni mizerne dobe
> aspon pro 100 tanecnicku. Kolik z nich to ma takto slozite? Chces mi
> tvrdit, ze 70? Come on.
>
> Pokud ano, tak si vsichni prestante stezovat a navrhnete, jak udelat
> velkou akci, do posledni chvile nevedet, jestli se na ni vubec nekdo
> ukaze, a neprodelat.

    Viz výše.
    Kromě toho, nechť se na mě nikdo z CF nezlobí, ale jestli potřebují
vědět měsíc předem, že přijede dost lidí (což chápu, pokud je na
takovouhle dobu nastaveno storno), čí je chyba, že jako termín pro
VČASNÉ přihlášení bylo stanoveno 15. 5.? Pokud mi někdo řekne, že za
včasné přihlášení je považováno to a to datum, beru to tak, že pokud se
přihlásím minutu před jeho vypršením, negeneruju tím žádný problém.

    Čili jak to udělat?
1) Lhůtu pro přihlášení stanovit tak, aby pořadatel po jejím uplynutí
měl možnost něco dělat;
2) Dát při registraci možnost přihlášení nikoli najisto;
3) Stanovit vlezné tak, aby i výpadek 20-30 lidí neznamenal propad do
hlubokého mínusu.

    Stačí?