[Square] Jarní PAC v Liberci - poděkování

stauf na email.cz stauf na email.cz
Úterý Duben 11 13:07:52 CEST 2017

Díky moc za hezky Jarní Spešl v Liberci. Díky organizátorům, callerům, všem
ve čtverylkách i kolem pana školníka s bílou vodou :-)

 Tancování bylo parádní  a v bufetu párky jako v Jičíně. Příjemný místní
lokální extrem - Rohozecká černá třináctka také nechyběla. Snad jen ten
krásný jičínský balkon nad náměstím mi tam u snídaně chyběl. Tak třeba ho do
příště k těm super párkům postaví :-)))  Ale pohled na Ještěd, pokud není v
mracích, je také moooc hezký a mám jej rád.   Pepa