[Square] Jarní PAC v Liberci - poděkování

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Úterý Duben 11 14:02:43 CEST 2017

Ahojky všem,

taky se přidávám k poděkování, navíc vím, že calleři měli parádní záběr,
takže o to víc děkuju za skvělou organizaci, báječné jídlo (dcera s
přítelem též děkují za koláč, olizovali se ještě dnes) a obrovskou
trpělivost (moje letošní balení překonalo rekordy).

Pro pobavení: cesta domů měla zajímavou dohru. Zjistit s Frantou Vlčkem, že
jsme žili na Vsetíně pár stovek metrů od sebe a že mne i jeho syna učila v
1. třídě (ob 2 roky) stejná (úžasná) paní učitelka, bylo velmi velmi
zvláštní.

A tak trochu se zpětně omlouvám Jirkovi Kůželovi - on ví.

Lenka Lentilka Suchánková