[Square] Díky za hezký víkend v Liberci

stauf na email.cz stauf na email.cz
Středa Listopad 8 08:01:31 CET 2017

Díky klubu Country Rytmus, pořadatelům libereckého tancovacího víkendu.
Myslím, že se letos moc hezky povedl. I když se dle mého odhadu  sešlo o
trochu méně lidí než roky minulé, bylo vše skvělé. Jak tancování, tak i
zázemí a bufetové pohoštění. Kdo opomněl, či z jiného důvodu letos do
Liberce nepřijel, má čeho litovat. Tento termín nebyl důvod pro roundové
tanečníky se rozhodovat, jestli začátkem listopadu pojedou do Liberce, nebo
do Jiříkovic. Jako museli roky minulé. To je moc dobře a díky za to! Kéž by
tomu bylo tak i příště.

 Jen když kouknu do skvérového kalendáře na příští rok, tak mne napadne, že
nad těmi kolizemi mezi roundem a squarem musí snad viset nějaká kletba.
Bohužel asi nejen já, ale i další  se budeme muset příští rok 23.-25.2.2018
rozhodnout, jestli jet na round do Jiříkovic a nebo na square do Veřovic. A
to  je velká škoda. Obě akce jsou super a kolem tohoto termínu je v
kalendáři volno.

                               Mějte se všichni parádně!  :-)  Pepa