[Square] Díky za hezký víkend v Liberci

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Listopad 8 14:14:05 CET 2017

To i ja dekuji za prima vikend

nicmene ty akce vyjdou cim dal draz. No uznejte sami - navsteva U
rybicek a nakup zasob, vstupne, jidla, bufet, navsteva Hořičské
trubickary a cestovne. a to nemluvim o opet skvelem bufetu a Ivanku
kamaradovi a jeho držkové:)

ale stejne to bylo prima
Pyro