[Square] Pozvánka na Májovku

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Únor 13 08:52:13 CET 2019

 Mozna jeste jedna poznamka tady nepadla. Zahranicni caller jako velky zazitek a inspirace pro zacatecniky a mirne pokrocili, aby vedeli, proc se maji cim dal tim vic zdokonalovat. A k cemu by bylo auto Ferrari, kdyz by se s nim nesmelo projizdet jen tak a ukazat ho tem, co na nej nemaji, ze? :-) Jessica