[Square] Pozvánka na Májovku

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Únor 14 11:56:35 CET 2019

No
rok tancujici basikar si Anne uzije asi stejne jako vetsinu ostatnich
calleru. Zvlast pokud nezvladne ani square thru z vlny ...

Muj osobni nazor, Anne neni ani tak bavic jako spis technik. Na nizsi
levely pro "masy" je podle mne lepsi bavic. Ale treba je to jen muj nazor

pekny den Pyro