[Square] Zrušení únorové nalejvárny RD 2019

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Únor 13 08:57:10 CET 2019

 Mily Rosto i ostatni,
V nedeli probehla u nas prednalejvarnicka pro zacatecniky. Meli jsme tam nekolik novych chlapu :-) a jeste k tomu par poparovanych dvojic. Netvrdim, ze jsme meli takovy pocet treba k tomu, ze by z toho "prezila" hlavni akce v Jirikovicich, ale vypada to sllbne. Po nekolik let nezajmu o mych sluzbach jako andela jsem byla plne vyuzita :-), stridala jsem tri velmi sikovni zbrusu novy tanecniky. A tak se zacinam opatrne tesit na to, ze i ja pojedu na breznovou akci :-)
Jessica