[Square] Spring Jamboree 2019Frankfurt - Info

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 18:16:48 CET 2019

Dobrý den, milí tanečníci,

Pokud jste se nepodívali do Kalendáře akcí, posílám Vám info na  e-mail, ve
kterém se dozvíte více o Spring Jamboree Frankfurt 8.-10.března 2019 -
http://spj2019.beauxbelles.de/(http://spj2019.beauxbelles.de/)

 Je na mnou založené adrese, která je veřejně přístupná a dostanete se na ni
po jejím zadání square.specials na seznam.cz(mailto:square.specials na seznam.cz)

a zadání hesla

 > appendixes2020 <

Tam si můžete info o Spring Jamboree přečíst ve složce >Doručené< nebo ve
složce >Odeslané< ve sdělení s přílohami.

K založení tohoto e-mailu mne přiměla skutečnost, že na oficielní e-mailové
stránky www.square.cz(http://www.square.cz/) nelze přidat přílohy. Bohužel
jsem na to zapomněl a poslal e-mail o Spring Jamboree, jehož je můj mateřský
Klub Bernemer Squeezers Frankfurt spolupořadatelem, spolu se čtyřmi
přílohami akce samotné a čtyřmi přílohami s mapami cesty na Spring Jamboree.

Samozřejmě to neprošlo a dnes je mi jasné, proč: hackeři umístňují do
rafinovaných příloh viry, červy a jiné škodlivé neřády. To přímo do textu e-
mailu nelze – ledaže byste otevřeli neznámý internetový odkaz na stránku,
která není zkontrolovaná antivirem. Což bych ale nepředpokládal třeba např.
u stránek obrázků, které z akcí posílá Jirka Fišer (Pyrotechnik).

Já těchto 8 příloh mám zkontrolováno Antivirem Avast, což dokládám
přiloženým výsledkem testu, takže je můžete otevřít bez obav z virové
nákazy.

Pokud budete chtít poslat na tento e-mail sami příspěvek s přílohami, nemám
námitek, ale jednak nemám čas to sledovat či kontrolovat, jestli jsou Vaše
přílohy v příspěvku na tomto e-mailu kontrolované antivirem – Avast, avg,
Kasperski, Norton nebo jiným, a jednak mi dodneška nezaložil Aladin vlastní
webovou stránku, ač to slíbil už v roce 2002. A já sám to neumím, takže jsem
vymyslel řešení, které je primitivní, ale na víc opravdu nemám.

Nakonec poznámka k Spring Jamboree samotnému: Marně budete ve flyeru hledat
info o „spací hale“. Žádná taková zde prostě není – majitele hal se
nepodařilo přesvědčit, že si takovou halu sami v noci ohlídáme. Přikládám
proto odkazy ze stránky

http://spj2019.beauxbelles.de/#Accommodation
(http://spj2019.beauxbelles.de/#Accommodation)

 na t.zv. Hostels:

Jugendherberge Frankfurt,    www.jugendherberge-frankfurt.de
(http://www.jugendherberge-frankfurt.de/)

Deutschherrnufer 12,                 +49 69 6100150

 Jugendherberge Frankfurt,   www.meininger-hotels.com
 (https://www.meininger-hotels.com/de/hotels/frankfurt-main/hotel-frankfurt-messe/)

 Europaallee 64,                        +49 69 4015 9052

A & O Hostel Galluswarte,       www.aohostels.com
(https://www.aohostels.com/de/frankfurt/frankfurt-galluswarte/)
Mainzer Landstraße 226-230,     +49 69 269 150 - 3400

A & O Hostel Ostend,        www.aohostels.com
(https://www.aohostels.com/de/frankfurt/frankfurt-ostend/)

Hanauer-Landstraße 207,     +49 30 80 947 5110

Ceny jsou od 15€/osobu/noc.

Já sám bych mohl ubytovat maximálně 4 – 5 lidí, po domluvě ovšem i víc, ale
podle pravidla „čím víc lidí, tím bojovější podmínky“.

Adresa na FB:   https://www.facebook.com/Spring-Jamboree-2019-
2232249700435044/
(https://www.facebook.com/Spring-Jamboree-2019-2232249700435044/?modal=admin_todo_tour)

To see you in a square  - ve Veřovicích nebo o dva týdny později ve
Frankfurtu se těší

František

--
Frantisek Vlcek