[Square] Tetka - anketka

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Prosinec 15 15:53:10 CET 2020

Ahoj

Musím říct, že na první otázku odpovím velice jednoduše. Těším se na každou akci, která je. Virtuální square, jak ho rozjeli třeba Kanaďani, je možný, ale čtverylka se třemi virtuály je fajn na představivost a to je vše. Nejvíc mi poslední dobou schází Ostrava, která je léta stálicí a pochopitelně se u ní objevilo "canceled". Ale topit se v pesimismu nemá cenu. My, kdo děláme i round, máme výhodu a tak ji využíváme jak je to jen možné. Dva lidi s reprobednou, kteří dělají divné pohyby, nějaký vir nezastaví. Ale ta komunita okolo prostě chybí.

Tak se držte a snad zase brzy.

Josef

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.